Uw netwerk voor succesvol detacheren!

The Solutionz Group

Utrecht
Savannahweg 60
3542 AW

Neem contact op

Servicedeskmedewerker

Meer informatie / registreren

Om CV’s van ICT-bedrijven te mogen downloaden heeft u een inlogaccount nodig. Als uw bedrijf of afdeling actief is in consultancy, detachering of inhuur, kunt gratis een gastaccount aanvragen door uw bedrijf te registreren. U kunt uiteraard ook het ICT-bedrijf contacten om het CV op te vragen. Tot Spinweb!


Delft
Rosita van L.
32 jaar

Rosita is een ambitieuze en leergierige servicedeskmedewerker met een sterke basis in IT-ondersteuning. Haar expertise omvat het beheer van IT-tickets met TopDesk, het beheren van gebruikersaccounts in Active Directory en het ondersteunen van een breed scala aan Windows-besturingssystemen en diverse Microsoft Office-versies. Haar passie voor het oplossen van technische problemen en vastberadenheid om continue groei en verbetering te bereiken, stellen haar in staat om waarde toe te voegen aan elke servicedeskrol die zij vervult. Ze is vastbesloten om haar technische vaardigheden verder te ontwikkelen en bij te dragen aan het succes van elk project en team waarin zij werkt.

Functie

Kennisgebieden

Servicedesk
KPI

Vaardigheden

Netwerken
Web services

Methoden

Beheer