Ervaren professional met een technische ICT achtergrond en de laatste 6 jaar actief in het domein van Service Delivery. Ik ben bij mijn laatste werkgever (2019-2024) gestart als enige Service Level Manager om het service management te professionaliseren. In mijn rol begeleid ik presales trajecten, heb ik kostprijsberekeningen gestandaardiseerd, speel ik een sturende rol in de ontwikkeling van nieuwe diensten en het standaardiseren van bestaande oplossingen. Ik zorg voor een steeds hogere klanttevredenheid, spot commerciële kansen, begeleid escalaties, zorg voor juridisch sluitende contracten en coach technisch specialisten.De afgelopen jaren heb ik het service management opnieuw vormgegeven: van contract tot geautomatiseerde service level rapportage en heb ik de processen geborgd binnen de organisatie. Samen met mijn collega’s zorgen we voor een continu verbeterende organisatie.
Manager
Beheerder
Desktop virtualization
Servicedesk
Project Management
Service management
Commerce
IT Infrastructure
Cybersecurity
Application management
System security
Managed services
Development
Contract management
Environments (systems)
Software
Hosting
Software Development Process
Beheer
Certificeringen Oracle