Uw netwerk voor succesvol detacheren!

Quomplit

Utrecht
Hermelijnvlinderdijk 137
3544ZD

Neem contact op

Sr. Service (delivery) manager (ITILv3 en v4 certf.)

Meer informatie / registreren

Om CV’s van ICT-bedrijven te mogen downloaden heeft u een inlogaccount nodig. Als uw bedrijf of afdeling actief is in consultancy, detachering of inhuur, kunt gratis een gastaccount aanvragen door uw bedrijf te registreren. U kunt uiteraard ook het ICT-bedrijf contacten om het CV op te vragen. Tot Spinweb!


Rotterdam
Gennerino Liefden
36 jaar

Een ervaren ICT Service Manager met M365 en AZURE kennis.Is gecertificieerd ITIL v3 en v4 Service Manager per direct beschikbaar en sinds 2018 als Service Manager ICT werkzaam bij het UWV. Als Service Manager ervaring met grote IT projecten, werkplekmigraties bijv. M365 en technische implementaties zoals ervaring op AZURE omgevingen, producten en diensten met regie op externe IT en ICT leveranciers. Ervaren met aanbestedingen en inkoop Is in staat om te vertalen van PDC naar dienstverlening voor interne organisatie. Zijn ervaring en kennis kent een mooie verbinding met gevraagde ervaring binnen een bestuurlijke organisatie en processen.

Binnen zijn huidige functie als ICT Service Manager dagelijks verantwoordelijk voor het effectief managen van ITIL-processen binnen Incident Management en Request Fulfilment op de Servicedesk en het coördineren binnen het team om optimale resultaten te bereiken. Is Gedelegeerd proceseigenaar van het Request Fulfilment-proces en verantwoordelijk voor het proces up-to-date is volgens ITIL-richtlijnen en de IT-service management waardeketen.

Gennerino waarborgt een soepele werking en snelle respons op incidenten en verzoeken, wat leidt tot efficiënte en klantgerichte IT-dienstverlening. Coördineert projecten richting de Servicedesk als Single Point of Contact in samenwerking met leveranciers en interne beheerpartijen.

Hij nog tijdelijk (*ivm lopende training) ca 28-34 uur beschikbaar , verwachting na 01 juli fulltime beschikbaar.

Een overzicht zijn van skills en certificaten:TRAINING & VAARDIGHEDEN

Cursussen                                 Certificaat

  • Prince2 foundation            Ja
  • BISLv2 foundation             Ja
  • ASL2 Foundation              Ja
  • ITIL Foundation v3            Ja
  • ITIL Foundation v4            Ja
  • Agile Scrum Foundation   Ja
  • KCS Practices v6              Ja
  • TIL Service Lifecycle:       Ja

Service Operation

  • ITIL Service Lifecycle: Service Transition Bewijs van deelname
  • Oracle Database 11g: PL/SQLBewijs van deelname
  • Probleemanalyse Bewijs van deelname
  • Functioneel beheer Bewijs van deelname

Functie

Kennisgebieden

Service management
Servicedesk
IcM

Vaardigheden

Hardware

Methoden

Software Development Process

Certificaten

Persoonlijke eigenschappen

Probleemanalyse